Kontakta oss
Home icon Kalmar Sverige / Automation & Robotics / Services for Automated Terminals
Share: KALMAR.HE31.63

Optimize automated terminal operations with Kalmar's services and expertise

Servicing an automated terminal involves a deeper level of interconnection and a stronger reliance on technology than at manually operated terminals. The ecosystem comprising different software and hardware solutions from many different parties creates the foundation for terminal automation. Everything needs to work seamlessly together and hardware and software can’t be separated from each other.

For running an efficient automated operation, it is crucial to have the right skills and people to understand the dependencies and logic of the ecosystem as well as the processes and tools for utilising the wealth of data generated by the software and equipment. Kalmar offers various types of services and expertise to help you plan, support, develop and improve your automated operation throughout the operational lifecycle.

 

Automation Mjukvaru Uppdateringar 

  • Nya uppdateringar varje kvartal med defektkorrigeringar, mindre funktionsförbättringar och kompatibilitetsuppdateringar
  • Defektkorrigerings tjänster
  • Kundspecifika release test miljöer
  • Svar på frågor om programvaran

Automation Fjärr Support

  • 24/7/365 fjärrsupport för att hantera oplanerade avbrott och incidenter

On-site Automation Personlig Service 

  • Skräddarsytt efter kundens behov beroende på vilken supportnivå som behövs
  • På plats hos kund 
  • En kontaktperson för kunden 
  • Uppbackas av Automation Fjärr Support 

Automation Mjukvaru Driftsättning

  • Processoptimerings tjänster 
  • Emulation service
  • Automation Utbildning 
  • Skräddardytt efter kundens behov
  • Anpassad Automation
  • Skräddarsydd utveckling kan innefatta automationsmjukvara, hårdvara och/eller tjänster